30 Ağustos 2010 Pazartesi

Fatmagülün Suçu Ne ? Oyuncu Kadrosu - Oyuncuları.

Fatmagülün Suçu Ne Dizisi Kanal D ekranlarında Aşk-ı Memnu yerine yayınlanıyor.Fatmagülün Suçu Ne Dizisi geniş oyuncu kadrosu ve yetenekli bir o kadar da ünlü oyuncularıyla dikkat çekiyor.Böyle bir oyuncu kadrosuna sahip bir dizi mutlaka beğenilerek takip edilir bana kalırsa Aşk-ı Memnu'nun  yerini aratmayacaktır.Çünkü Fatmagülün Suçu Ne Dizisi başrolünde herkesin yakından tanıdığı Beren Saat rol alıyor.

Fatmagülün Suçu Ne Dizisi Oyuncu Kadrosu şu şekilde olacaktır;

Beren Saat : Fatmagül
Engin Akyürek : Kerim
Veda Yurtsever İpek : Ender
Esra Dermencioğlu : MukaddesBülent Seyrah : Rahmi
Musa Uzunlar : Reşat
Murat Daltaban : Münir
Fırat Çelik : Mustafa
Buğra Gülsoy : Vural
Kaan Taşener : Erdoğan
Deniz Türkali : Perihan
Seda Güven : Meltem
Sumru Yavrucuk : Ebe Nine

2 yorum:

  1. seni seviyirum engin ve seni cok kiskaniyorum
    optum ismim se turkan

    YanıtlaSil
  2. engin bunu okumani cok istiyorum seni cok ama cok seviyorum ve seni cok kiskaniyorum fatmagulun sucu ne dizisini sen orda varsin die izliyorum beren saati sevmiyorum optum engin hoscakal turkan

    YanıtlaSil

FATMAGÜLÜN SUÇU NE 5.BÖLÜM İZLE 14 Ekim 2010

Fatmagülün suçu ne 5.Bölüm izle,Fatmagülün Suçu Ne 5.Bölüm Seyret,Fatmagülün Suçu Ne 14 Ekim izle,Fatmagülün Suçu Ne 6.Bölüm izle,Fatmagülün Suçu Ne 6.Bölüm Fragmanı izle