30 Ağustos 2010 Pazartesi

Fatmagülün Suçu Ne Engin Akyürek Hayatı Kimdir ?

Fatmagülün Suçu Ne Dizisi oyuncularından Engin Akyürek hakkında araştırma yaptık.Karizmatik ve yetenekli bir oyuncu olan Engin Akyürek eminiz bu diziye birçok şey katacaktır.Engin Akyürek oynadığı diziler olsun filmler olsun oldukça başarılı işler çıkaran bir oyuncudur.Bakalım Fatmagülün Suçu ne dizisinde neler yapacak performansını izleyip göreceğiz.Beren Saat ile çok iyi işler çıkaracağından adam gibi eminim.Ayrıca Türkiye yıldızlar yarışmasında 1.olmuş oyuncudur.



Kader filmi Yabancı Damat,Bir bulut olsam gibi güzel dizi ve filmlerde rol almış ve oldukça başarılı olduğunu bizlere göstermiştir.Benim sevdiğim bir oyuncu olan Engin Akyüreğin performanını merakla bekliyorum ama iyi olacağından da hiç bir şüphem yok.Siz bu yakışıklı oyuncu hakkında ne düşünüyorsunuz değerli yorumlarınızı bizlerle paylaşabilirsiniz keyifli vakit geçirmeniz dileğiyle...

3 yorum:

  1. Çok yetenekli bir oyuncu sahiden diziye çok şey katacaktır.

    YanıtlaSil
  2. engin seni cok seviyorum ve senin dizilerinin hepsini izliyorum ..bir bulut olsam kara daglar ve fatmagulun sucu ne izliyorum seni cok basarili bulu yorum uzun saclarla cok guzelsin hayatada boyle kal opuyorum turkan rusiyadan sana boyuk boyuk opucukler hoscakal sana hergun boyle guzel seyler gonderecen bitaha yene optum hoscakal

    YanıtlaSil
  3. ya ben duz isim yazmadim kadadaglar deyilde karayilan engin seni cok seviyorum

    YanıtlaSil

FATMAGÜLÜN SUÇU NE 5.BÖLÜM İZLE 14 Ekim 2010

Fatmagülün suçu ne 5.Bölüm izle,Fatmagülün Suçu Ne 5.Bölüm Seyret,Fatmagülün Suçu Ne 14 Ekim izle,Fatmagülün Suçu Ne 6.Bölüm izle,Fatmagülün Suçu Ne 6.Bölüm Fragmanı izle